Merhaba anneler araniza yeni katildim🙏🏻 37+4 te su sizintisi sebebiyle acil sezeryana alindim cuma gunu dogum yaptim solunum sorunumuz oldu 8 saat sonra yanıma geldi kizim. Ama emmeyi bilmiyor mememde biraz sut var emse daha fazla gelecek ememiyor mama vermek zorunda kaldik şimdi sagiyorum ama surekli sagma makinesi beni mahvetti. Emzik verdim emmeyi ogrensin diye onuda attı ne yapacgimi sasirdim sezeryanliyim zor yürüyorum zaten cok uzgunum