Kizlar 1.5 aylık bebeğim var. Basta göğüs çatlaklarım vs oldu. Gümüş kapak kullandım. Hala kullanmaya devam ediyorum. Ama simdi de şöyle bir sorun var. Göğüs uçlarım hep nemli. Hatta beyaz beyaz oluyor. Camasir degse acıyor. Atletim degse yapışıyor sanki. O yuzden sürekli kapak kullanmak istiyorum. Ama bu sefer de böyle olmaz ki. Hep dışarı çıkarken falan da mi kapak kullancam. Göğüs pedi de kullanamiyorum kapak yüzünden. Kullansam da kaçıyor kenarlardan.