pogacayanakk superrrmom en bilinen mama olduğu icin aptamil verdim en kalitelisi olduğunu düşünerek ama araştırınca hipp marka olanın daha iyi olduğunu gördüm
Yigitegeninannesii En başta sma verdim sonra hipe geçtik hip de kafayı yiyince fiyat olarak gaz sorunu da bittiği için aptamile geçtim
Deletedmom_39 superrrmom sma ve aptamil benimkini kabız yaptı 😞 2 aylıktan beri bebelac kullanıyoruz canım memnunuz
Melos90 Hipp organik combiotik ama çok pahalı hatta araştırdım en pahalı mama sanırım ve içeriği en temiz olan diye iciriyoruz ama güç yetecek gibi değil bebeğim dört buçuk aylık doğduğundan beri iciyo
Hzlgkce Melos90 valla benimkide 7.5 aylık hiç emmedi doğduğu günden beri içiyoruz mecburen çocuğum için vazgeçmiyorum
Atailknur Hipp organik combiotik kullanıyorum kabızlık yaşamıyoruz. Kolik bebeğim var. Fiyat olarak pahalı ama anne sütüne en yakın mama. Birde sindirimi kolay çabuk acıktırıyor. Ben çok memnunum.
Elif8111 İlk 1 -1,5 ay aptamil kullandık sonra fiyat olarak pahalı diye bebelac denedik içti bebelactan devam ediyoruz 4. Ayımız bitti
betloz superrrmom sma optipro sindirim olarak anne sütüne oldukça yakınmış. Anne sütü alıp mama destek olacaksa smajç optipro en güzeli. Bir kaç doktor bunu önermişti. Hipp organic benim bebeğime çok gaz yaptı.