Deryyy Dyson piyasanın en iyisi ama pahalı. Sakın ha Philips almayın anneme aldık 3 kere borusu kırıldı dandik boru yapiyorlar kırılınca da kullanım hatası diyorlar 3 kere aynı yerden kırılan boru nasıl kullanıcı hatasi olur anlamadım. Philips almayın da ne alırsanız alın sinir hastası olursunuz valla