Busee093 Yani kendinizi iyi hissetmiyorsanız sezeryandan sonra özellikle bir dönem aile büyüklerinden destek almanız gayet doğal bir süreç bence. Sezeryandan çıktıktan sonra bile üstünü giydirmeyi altını almayı 3. Günde yaptırdığım banyoyu (eşimle birlikte) hep kendim yaptım. Yani ağrım vardı ama başkasına bırakmak aklıma dahi gelmedi, her şeyine ben dahil olmak istiyordum. Ama şöyle bir şey de var ki ilk 4 gün geceleri kayınvalidem baktı, iki saatte bir benim yanıma getirdi emzirmem için. Bu bakıma giriyor mu bilmiyorum. Girse de girmese de iki türlüsü de normal. Ben yeğenlerime abla olarak büyüdüm bebek bakımıyla ilgili tecrübem onlara ikinci anne olarak vardı. Her kadın bu şekilde olamayabiliyor. Kimisi her şeyi bebeğiyle beraber öğreniyor. Bu süreçte de yardım almak, ilk başlarda izleyerek öğrenmek çok doğal.