Seyma_recep_omurhan benim kolik değildi ama gaz sancıları olurdu . Elime bebe yağını sürüp karnına saat yönünde masaj yapardım bu masajı yaparken bi yandan da karnına saç kurutma makinesi tutardm . 5-10 dk böyle yaptıktan sonra bacaklarına bisiklet hareketi yapardım yaparken karın kısmına biraz bastırırdım baya rahatlatırdı. Bi de kendim akşam üstü ki bardak rezene ya da kimyon çayı içerdim