Nurberamom 1 bucuk /2 saat ama bizde öyle cok uyumuyoruz gündüzleri akşama doğru uyku aralıgı acılıyor bi de uykuya zor gectiği için iyice uykusu gelsin die oyalıyorum yomsa uyutmak için zorlanıyorum bayagımemmiyomsallanmak istemiyo ama uyku gözlerden akıyo falan