Nurberamom bizde şuan 4 ay 8 günlük olduk meme reddi değil tam olarak emmek istiyor ama ayakta gezerek emzirmem gerekiyor illa ki etraf cok ilgisini cekiyor uykuya gecişte de biraz zorluklarımız var haricinde hersey iyi emzik için de tutarlı olmak lazım tutana kadar denemek gerekli tutunca da hep verilmeli bi gün vermeyince unutuyor ben vermiyorum ama aldıgım emzikler de kaldı bosa