Merhaba bnım ıkı gun once sol gögüs ucumda hassasıyet olustu donunca acıyor arada dokunmasamda sızlıyor yanıyor ve kasınıyor emzırmıyorum gogsumu kontrol ettım ama bı kıtle falan yok sadece gögüs ucum şiş neden olmus olabılır yarın doktora gıdecegım ama endıselıyım böyle bırsey yasayan varmı ? Bu arada gögsümün ucu harıcınde baska yerde agrı falan yok sadece gögüs ucumda var