Kızlar bebeğim moralsiz keyfi yok aglak 2 gündür bi halsiz burnu akmıyor öksürük yok acile gittik ateşi yok dedi . Ama bi keyifsiz 😞 4.5 aylık kucakta ağlıyor yerde ağlıyor . Atak haftası değil . Ne olabilir ??? Diş çıkarma dönemi mi ? Öyle olsa da her gün böyle mi olacak diş çıkana kadar 😩😩😩😩