Merhaba sevgili anneler.5 aylığız şuan.salyamız en üst seviyeye ulaştı.bütün diş çıkarma belirtilerimiz var şuanda.ama çok fazla huysuzluğumuz var.kaşıntısından çok ağlıyor rahatsız oluyor.dişetlerini rahatlatıcak bildiğiniz doğal yöntemler varsa tavsiyelerinizi bekliyorum.