Arkadaslar size bir şey soracağım. Ben ayın 24 ünde transfer oldum..dün yani 4.gun beta 18.6 çıktı. Bugün tekrar verdim 21.3 çıktı. Simdi merak ettiğim artış az mı? Dünku test başka merkezdeydi bugunku merkezde dünku test 5 falan çıkmıştı ama onlar 18 i baz aldılar bugün de aynı yerde 21 çıktı. Sizcedegerguzel mi ? İçime kurt düştü az diye. Bugün transfer günü hariç 5.gun oluyor. Biraz karışık anlattım kusura bakmayın. Süreci yaşayıp bilenler beni anlayacaktır.