Genel anesteziden sonra bel ağrısı yaşayan var mı ya? Epidural olsaydım kesinlikle ondan kaldı derdim ama ben doğum yaptım yapalı iki haftada bir üc haftada bir dayanılmaz bel ağrısı çekiyorum sağa dönüyorum olmuyor sola dönüyorum olmuyor bunun sebebini sezaryene bağlıyorum çünkü doğumdan önce bir kere bile yaşamadım