Kızlar Merhaba. 20 aya girdiğimizden beri düzenimiz şu şekilde oldu.
Sabahları 8-9 gibi uyanıyor (eskiden 6 da kalkardı)
Bu seger öğlen yemeği yiyip yatırıyorum 13:30-14:00 gibi uyuyor. Sonra 2 saat sonra uyanıyor meyve veriyorum 18-19 gibi akşam yemeği veriyorum
Gece de 22:00 da uyuyor tabi yemekten sonra da çay kuruyemiş falan veriyorum. Ama bu yaşta 22:00 da uyuması normal mi ne yapmam lazım ya da sabahları erken mi uyandırsam kararsız kaldım aslında mutluyum bu şekilde ama geceleri bazen dinlenmek istiyorum yalnız kalmak istiyorum vs uyuması falan 23 ü buluyor 😅Sizde durumlar nasıl?