Merhaba hanımlar kızıl 7 ay 2 günlük . 2 gün önce soğuk algınlığına yakalandım:( ne kadar uzak kalırsam kalayım kızımda geçti ilk gün gece ateşlendi calpol verdim ertesi gün ateşi olmadı hatta gece 35 e kadar düştü ki destekledim vs corba ihlamurda yapıyorum. Bugun sabah sesi boğuk kısık gibi çıkıyor . Nadide olsa öksürüyor. Antibiyotik kullanmak istemiyorum hastaneyede götürmek istemiyorum malum heryer mikrop. Sizce antibiyotiksiz düzelir miyiz . Keyfi yerinde oyun vs oynuyor?