Kusma olmadı bizde ama aptamil kullsndık ilk 6 ay. Sma 2 numarays geçince acsuip gaz ve kabızlık ysptı o yüzden bebelac a geçtik.
Sadece e bebekte bulabiliyorum ben bide internette..aynı.şekilde bebelac gold da sadece ebebekte var anlamsız bi şekilde. Bize de çok uzsk 2 ayda bir gidebiliyoruz gidince stok yapıyorıuz çünki bidaha asla bulunmuyo