dammla BrcnBlgn ben kötü bir Doğum süreci geçirdim. Travma sebebi idi gerçekten doktorum gerçekten çok kötüydü. Takma diye bağırdığım halde seni dinleyemem diyerek zorla taktı
BrcnBlgn dammla Ayy cok kotu ya dusunemiorum bile o anlari sikayet etseydiniz keske davranis bicimini
Baynimir dammla 10 cm de takıldı bana bebek kanalda ilerleyemediği için. Ama hiç ağrı sızı hissetmedim ne o an ne de sonrasında. Muhtemelen tahriş olmuştur ama zamanla geçer hiç korkmayın.
dammla Sevvalaydin ben acısını 1 hafta sonra anlamaya başladım dikiş acılarım geçtikten sonra. Sadece idrar yer değil çevresi de acıyor . Gün geçtikçe acısı azalmadan aynı kalıyor o yüzden geçmeyecek gibi geliyor
Sevvalaydin dammla gecer canim o sekilde olmasinin sebebi orasi basta sismis oluyor hissiz yani tabi indikce uyusuklugu gectikce yapilanlari hissediyorsun senin dezavantajin cok takip cikarmalari olmus sabret buraz daha
dammla Özel hastane dr olduğu için sağlık bakanlığına edilen şikayeti geri çeviriyorlar o yüzden pek bir şey yapamadım .
dammla BrcnBlgn evet maalesef hayatımın pişmanlığı gerçekten son anda mecbur hastane değiştirmek zorunda kaldım
Damla33 dammla normalde.bilmiormda sezeryan oldm bn aci oldu bndede 1 hafta kadar idrar yolu enfeksiyonu olmayim diye doktorum.antibiyotik yazmisti yaniodu cunku
dammla Damla33 benim yanmadan ziyade acıyor o bögem. Dokununca öne doğru eğilince tuvalete durunca falan .
Annesirintugceuzun dammla Normal doğum yaptım ama sadece doğum anında taktılar sondayı ve hiçbir şey hissetmedim. Asıl show u doğumdan sonra yaşadım ben. Çişimi yapamadım. Yapmadan eve göndermediler ben de yaptım dedim. Evde duş altında rahatlayıp yaparım diye düşünüyorum. Dikiş acısından yapamadım. Gece yine gittik hastaneye. Sonda taktılar. Bir daha ye iç yine çıkmayı dene dediler. Çıkamadım. Mesane çalışması yapılacak dediler. Sondayı taktılar ve sabaha kadar çişim gelince söylememi istediler. Bu sırada sürekli bir şeyler içiyorum. Sabahına 1 defa acıyla yaptım. Doktorum geldi sabah. Öğlen bir daha yap taburcu edelim dedi. Acıdan yapamadım yine. Sonda takıp beni eve yolladı. 1 hafta bununla idrara çıkacaksın dedi. Sürekli ağlıyorum tabii bu sıralarda. Gittim eve . Ertesi gün acıdan yürüyememeye başladım. Gidip çıkarttılarım dedim eşime. Gittik çıkarttırdık ve bizi ürolojiye gönderdi ne yapacağını bilemediği için artık. Üroloji de sonda dedi. Başka yol varsa söyleyin dedik. Sıcak suya oturmamı söyledi. Oturdum ve hemen tuvalete çıktım. Dikişler yumuşadığı için. Yani ne acılar çektim. Ama sizin acınızın devam etmesi normal değil bence. Etse benimki ederdi yani. 🤷🏻♀️
[silindi] dammla dıkıslerınız 20 gunde ıyılesım gostermez yanı benım oyle oldu 40.gunumde ıyılesmıstım ıkı dogumumda o surede ıyılestı dıger durum hakkında fıkır sahıbı degılım gecmıs olsn
silatkoksal Bende 6 ay önce normal doğum yaptım 9 tane dikişim vardı. Bana da sadece lavman yaptılar. Benim 35+2 de nişanım geldi ve hastaneye gittiğimizde 2 cm açılmam vardı. Bebek ha geldi haa gelicek derken tam 3 hafta bekledi ve 38+ 2 de suyum geldi hastaneye koştuk ama sancım yoktu sadece az az kasılmalarım vardı. Doğum olacagı içinde ebe lavman yaptı tuvalete çıktım ve yatağa zor geldim anında sancım başladı. Tabi bunun üzerine 5 saat kadar sancı çektim ve doğuma aldılar. Ama sonda falan takmadılar. İlk tuvaletime kalktıgımda da bayıldım kansızlıktan ayakta duramıyordum. Bir ünite kan verdiler. Ama dikişlerim 15 gün agrıdı 40 ından sonrada geçiyor.
Weewe dammla ben de normal doğum yaptım ama sonda takılmadı. İlk kez duyuyorum normal doğumda sondayı. Epey kişiye de yapılmış meğer. Sancıda zorlanmadınız mı? Nstye bile sabredip dayanamamıştım ben. Bir de Lavman istemiştim onu da yapmadılar hatta.
dammla Weewe lavman zaten yaptılar ilk yatışım yapıldığında. Ben de hiç duymamıştım yaşayarak görmüş oldum. Baya zorlandım 16 saat sancı çektim ve bu 16 saatin en az 13 saati nst ye bağlı kaldım
Weewe dammla çok uzun olmuş. Helal olsun nasıl dayandınız :/ ben şanslıydım sancı ve doğum 3 saat sürdü toplam. O sancılarla 16/17 s nasıl geçiriyor insanlar hiç aklım almıyor .