8 ay 19 günlük bebeğim ek gıdaya başladığından beri blw ile ilerliyoruz. Normalde her şeyi çok güzel yer bütün bir şekilde önüne koyarım pankek krep vs kendi hallederdi. Bugün kayınvalidem patates haslamis, biz yemek yerken o da yesin bize bakmasın diye. Birkaç parçaya ayırdim fakat çok büyüktü daha kucultmeye fırsat kalmadan alıp ağzına attı bebeğim, müdahale etmedim çünkü kendi fazla gelen yemeği çıkarıyordu her zaman. Bu sefer henüz çiğnemeden (büyük ihtimal yanlışlıkla yuttu) ağzına atar atmaz yuttu ve garip bir yüz ifadesi oluştu. Durumu fark edip dikkatlice onu izledim oksurmesini bekledim fakat oksuremedi sanırım 10-15 saniye geçti hatırlamıyorum zaman kavramını yitirdim o an, kızarmaya başladı ve hala oksuremeyince hemen müdahale ettim. Dizlerimin uzerinde ters çevirip sirtina kuvvetlice vurdum. Dördüncü vurusumda yere düştü besin ve bebeğim ağlamaya başladı. O an her ne kadar soğuk kanlı olduysam da kalbim yerinden çıkacak gibiydi. İyi ki ben yanındaydım bebeğimin.