Acil paraya ihtiyacımızın olduğu bir dönemdeyiz . Şuan hali hazırda bir davam var fakat karşı tarafla anlaşma yoluna gidip normalde alacağımdan daha az bir miktar alıp davadan çekilsem avukatımla sorun yaşar mıyım? Şu ana kadar ödemesini yaptım ama anlaşmamız davayı kazandığında toplam paranın %10 unu alması konusundaydı