tombikdonerkankasiiskender bizde 20aylıgız, oğlum tam bir emzik bağımlısıydı neler denedim bırakmadı özellikle uykuya geçerken vazgeçilmeziydi uykusunda ağzından düşse gözü kapalı el yordamıyla bulup geri ağzına alırdı siz düşünün. 6gün önce karar aldım bismillah dedim kaldırdım emziklerini öğle uykusuna yatırcaktım biraz ağladı sakinleştrdim öyle atlattık sonra gece çok ağladı zaten uyku gerilememiz var zor geçiyor uykuya ama direndim kucağıma aldım sakinleştrdim öyle böyle biraz uzadı ama şükür daldı sabaha doğru aynı öyle uyandı ağladı aynılarını yaptım, ilk günler zorlu oldu ama gün geçtikçe hafifledi her gün bi önceki günden daha iyi oldu daha az ağladı ve bugun dediğim gibi 6. Gün tamamen unutmuş gibi görünüyor ve emzik için ağlamıyor🧿 ilk günler zor oluyor ama dayanın sonunda bırakıyor, herkes bırakır benim oğlum bırakamaz diyordum şükür bırakmış gibi duruyoruz sizde bence birden bıraktırın kaldırın. Sizin çocuğunuz daha büyük sizin için daha zor olur çünkü herşeyi daha iyi anlıyor unutmaz bide ama hep dikkatini başka şeylere vererek oyalayarak unutturmaya çalışabilirsiniz. İnşallah başarırsınız şimdiden kolay gelsin🙏❤️