Liyada ayseozbek anne sütünün içinede konabiliyor mu yada bebelac dışında farklı bir formül mamaya karıştırabiliyormuyuz çok sıkıntılı bir süreç😞
ayseozbek Liyada Evet ben similac içine koydum, şimdi de sma aldım ona koyuyorum. Evet anne sütüne katilabiliyor. Ben emzirdikten sonra kusmasin diye 25 cc suyla bir ölçek karıştırıp veriyorum çok şükür kusması azaldi
Liyada ayseozbek emzirdikten sonra mı vereyim sütemi karıştırayım siz emzirdikten sonra demissiniz ya 25 cc diye
gulertknn1 Bende 3 haftadır kullanıyorum kusması aşırı azaldı meme+mama gidiyoruz bebeğim 2.5 aylık kilo alımı zaten yoktu yine aynı kilo alımı çok yok bide ar mama kullandığımızdan beri günde 1 yada iki günde 1 tuvaletini yapmaya başladı normalde günde 4-5 kere yapardı şimdi sadece çiş yapıyor
Tugrayeliz01 gulertknn1 benimde tam dersi öncesi 2 güne 1 kaka yapar di şimdi günde 1 kez yapıyor bazen 2 kez yapıyor ben 2 ekimde başladım kullanmaya şimdilik kusma azaldi bende meme+mama ile besliyorum emzirdigim de kusma oluyor ama oda süt olduğu için sanırım ama mamada olmadi gibi bişey az oluyor
Huma1365 gulertknn1 benim kızımda 2 ay 17 günlük hep kusuyor ☹.doktor tavsiyesi olmadan ben kendi başıma aptamil ar alsam süte karıştırıp versem olur mu 🤔
Honey Bsrakck faydasını gördünüz mü ? Biz başlayalı 2 gün oldu, çocuk çok uyuyor uyandıramıyoruz acaba ilaçtan mı dedik ama sizdede aynı şeyler oldu mu ? Dr birer tatlı kaşığı verin dedi. Kusmaları dahada arttı sanki inlemeleride
Milam16 Tugrayeliz01 bizimdw öyleydi her dakika kıyafet haftada bir yıkardı bebeklerinin kıyafetlerini tanıdıklarım benim hergün makina calısırdı gerci hala aynı bem cok sık değiştiriyorum üstünü 😊
Bsrakck Honey canım 15 gündür kullanıyoruz günde 3 kere gavisconu suyla mamayla doymasina yakın motiliunuda içindeki ölçekle kilosuna göre veriyorum ac karnına oda 3 kere kusmalari azaldı ama tamamen bitmedi bizde uyku feln da yapmadi
Elifnazannesi04 gulertknn1 Sezinnur ya bugün 3 hastane gezdımm 2 hastanede ortopedi doktoru yok 1 hastanede de izinli iki gün tam 5 aylık oldu korkuyorm artk devlet hastanesinden hayır yok