Suleeg 4 aylıkken benim bebeğimede oldu ama sürekli akıyodu çayla pansuman yaptım bide serumla sildim pamuğa döküp acile götürmüştüm bende bi tane göz damlası verdi 3 gün kullan dedi kullandm sonra diğer gözü oldu onun için kullanmadım sadece serumla sildim 3 -4 güne geçti