-Eraymoms- ay en fazla gaz yapan şeyler onlar canım nohut, fasulye,mercimek gazlı içecekler yani tabiki tamamen yediklerinden de olmuyor genelde bebeklerin gaz problemi doğduktan 2-3hafta içinde başlar bazıları çok aşırı olur bazıları dediğin gibi dikkat etmeye geçer sen takip et