3 aylık bebeğim 1 hafta önce hasta oluyordu öksürük hapşırık ciğerlerine inmeden doktora götürdüm bi damla ile çok şükür ilerlemeden düzeldik fakat burun akıntısı geçmiyor yani dışarı akmıyor ama genzinin içi dolup duruyor bu nasıl geçecek ben burnunu temizledikçe çocuktan özür diliyorum wala artık sürekli doluyor akışına bırakayım diyorum ama uygulayabileceğim birşey var mıdır?