Kızlar bebeğim 7 ay 17 günlük ek gıdaya tadımlarla başladık ilk ay tattırdım yiyordu ancak son zamanlarda ne versem yemiyor muhallebiler mi yapmadım çorbalar mı yapmadım püreler mi yapmadım ne versem iki kaşık alıyor sonra hemen emmek istiyor özellikle uykudan uyandığında keyfi yerihdeyken ve en az iki saat önce emdiği zamanlarda veriyorum ama yokk aç biliyorum iki kaşık alıyo sonra emmek istiyor ne yapılır ne edilir bir fikir veren olur mu acaba?