Pinar9 Kizimda süt alerjisi vardı buda meme reddine sebep oldu çok uğraştırdı beni. Hep kucağımda hoplayarak,gezerek,duşta,arabada,uykuda, şarkı açık,beyaz gürültü ile emzirdim. Biberonda verdim mecburen itekliye itekliye 7.8.aya kadar geldim orda gündüz emmeyi bıraktı sadece gece emiyordu. Şuan 17aylik olmak üzere aklına geldikçe sürekli emmek istiyor ona kalsa çıplak gezeyim üzerimi açıyor bakıyor gülüyor kokluyor öpüyor. Gün içinde emmeyede döndü üstelik geceleri mama veriyorum