Bebekoglumata herkes bir kaynanayı savunmaya geçmiş sorsan baksan hepsi kaynanasından şikayetçidir 😄 bence güzellikle sor anne gündüzleri mamasını içiyor mu doktor biraz zayıflamış beslenmesinde sıkıntı mı var dedi diyerek sorabilirsin yani benim kayınvalidem çok çok iyidir asla gözüm arkada kalmaz ama benim kendi Babannem bana bakmadı bile bir üst katımızdaydı ben 7 yaşında evde tek başıma kalıyordum Yicem yemek ne olurdu ki bir tas indirse ama ben küçücük boyumla sandalyeye çıkıp kendi karnımı doyurmak için birşeyler hazırlardım okuldan gelince sobayı yakamaz kurutma makinesiyle kendimi ısıtırdım düşer ağlardım da bir ne oldu demezlerdi 2 tane de yengem vardı 😏 o yüzden Burda böyle babannesi aç mı bırakçak diyenlerin savunmaları komik geliyor bırakan bırakıyor tabi ki günahını almak olmasın belki kayınvalideniz zorluyordur emmediği için çok ağlıyordur kıyamıyordur bilemeyiz ama güzellikle konuşulabilir