Polannem AviL06 çok paralar vermeye inanın hiç gerek yokmuş. Avent aldım chicco aldım ikisi de duruyor öylece
AviL06 Polannem denemek için bu kadar paraya yazık ya.. ben neler neler aldım tutmadı bebeğim tutsa gözüm görmez ne kadar verdiğim ama sonuçsuz da kalınca insan muail bir ürün arıyor 🤭
AviL06 Polannem evet tutmuyor. Şırınga-anne sütü kaşığı- silikon uç denedim ama mm farklıydı. Mecburen biberon kullanıyorum ama bıraktırmak istiyorum bebeğime
[silindi] AviL06 teşekkürler allah size de mutlu sağlıklı bir hayat nasip etsin bebeğinizle🙏🙏♥️♥️ inşallah işe yarar 🙏🙏🙏🙏
annesininbali-00 AviL06 sağım yapıyordum azaldığı için yapmıyorum artık emsin diye . rezeneyi bende içiyorum ıhlamur sıvıda alıyorum ama bir gelişme yok 🤷
AviL06 annesininbali-00 ayy ben de sağım yapıyorum umarım azalmaz 🥲 🌹 https://instagram.com/emzirme.danismanligi?igshid=YmMyMTA2M2Y=
annesininbali-00 Muzisler emiyor ama çok az emiyor en fazla 5 dk oda dinlene dinlene .mamayı verince içiyor maşallah lıkır lıkır 🤷
Muzisler annesininbali-00 e tabi sopalara zor geliyor çekmek, mlsef ki benim de öyle 5 8 dk arası emiyor, sıkılmaya başlayınca ayağa kalkıp devam ediyorum on dkyı öyle öyle tamamlamaya çalışıyorum ağlayıp sıkıldığında bırakıyoruz zorlamıyorum hiç
AviL06 annesininbali-00 hemen hemen 5-6 kere sağım yapıyorum aslında 2-3 saatte bire düşürsem çok iyi olacak 🙁🌹
Muzisler AviL06 ne kadar geliyor bu kadar sağıma bugün hep 2 3 saatte sağdım 30/40 cc geliyor benim 🥲
annesininbali-00 Muzisler bende 3 saatte bir düzenli şekilde emziriyorum artı bu sürede uyanırsa emziriyorum
AviL06 Muzisler 5-6 saatte 160-180 ml arası ama daha uzun süre beklersem 220 ml lere çıktığı oluyor.. bebeğimin bir ögünü zaten 100-120 ml 🙁
annesininbali-00 Muzisler ben yaptım 5 geldi sinirim bozuldu bıraktım sahmayi 🥰siz neyle sağım yapıyorsunuz
Muzisler AviL06 yaaaaa napıyorsunuz o kadar çok geliyor maşallah maşallah 🧿 🧿 paylaşırsanız çok sevinirim ❤️❤️
annesininbali-00 AviL06 maşallah maşallah ben akşam yaptım 30 çıktı bu gün gündüz 5 çıktı 🤷ne yapıyorsunuz paylasirmisin cnm bide günde kaç öğün yemek yiyorsunuz 🤭ben mi az yiyorum ondan mı olmiyor süt diye düşünüyorum fırsat bulamıyorum buldukça yiyorum da 🤷