Oli güvenli bağlandığını düşünüyorum zaten,bol bol severim öperim oynarım onunla,o da bana güler elleruyle yüzüme dokunur. Şarkılar söylerim dans ederiz kucagimdayken. Ama şu sıra gece ağlaması başladı,atak haftası sanirim ondan mi baska birşey den mi bilmiyorum. Adem güneş hocanin birlikte yatmak ile ilgili yazısını da görünce acaba yanlış mi yapiyorum dedim ama ayrı yatarken ikimizde mutluyuz hiçbir sıkıntı olmuyordu.