Ben pişik kremini her bezini açtığımda kullanıyordum bepanthol arada da mustela ama o mantarlı pişik olunca doktor travazol verdi fazla kullanmayın dedi ilk kullandığımda hemen topladı geçti ama iki haftada bir falan tekrarlıyor cildi incelttiği için çok kullanmakta istemiyorum bu durumlarda en iyisi akan suda yıkamak oluyor