Elif9292 merhaba, size tavsiyem çok samimiyet kurmayın aranızda bir mesafe olsun. Biz cok samimi olduk en ufak bir şeye kırılıyor surat asıyor tüm gün… bir süre sonra cekilmez oluyor bu durum. Kamera vs koyacaksanız bakıcı baslamadan koyun mutkaka. Bir de hem çocuk hem ev işi olmuyor, bence ev işi beklenmemeli benim fikrim tabi bu. Bir de bulasıcı hastalığı var mı diye sağlık raporu istemiştim ben, hepatit B, aids gibi doktorunuza bir sorarsınız. Aklıma gelenleri yazdım umarım yardımcı olabilmişimdir :) Allah iyi insanlarla karsılastırsın 🤍