gkbyza 6 aydan önce herhangi bir sağlım gelişim problemi yoksa,doktorunuz başlayın demediyse başlamayın. 6 aydsn önce bağırsaklar katı gıda için hazır olmuyo sindiriö kabızlık ya da daha ciddi.sorunlar çıkabiliyo.. bebek yemeyi reddedebiliyo bi sürü problem oluyo.. 180 gün tamamlanması gerekiyor boşuna değil yani 6 ay demeleri.sağlıklı bi şekilde ilerlemek için.. ayrıca gerçrkten acele etmeyin.. ne güzel emiyormuş bebeğiniz benimki 4 aydan sonra emmedi.. ilk 6 ay sadece anne sütü almalı..sonra gerçekten sıkılacaksınız hergün ne pişircem ne yedircem alerji mi oldu kabız mı oldu diye.