uykusuzpanda Her gün postmu acilir ya bu seferde dikis yerime rasgele bakaym derken basinda ve sonunda minik misket buyuklugunde sislik oldugunu farkettim bu ne simdi normalmi nerden cikti hergün bitarafimda bi agri sizi cikiyor simdide bu cikti ay cildiricam
Miraninannesi77 uykusuzpanda canım eğer sarı bı şekılde akıntında varsa enfeksiyon kapmış olabilirsin bence bı doktora gorunmen lazım misket büyüklüğünde şişlik normal değil bence
Deleltedmom_69 uykusuzpanda normalmis canim korkmana gerek yok benimde vardi doktora sormusdum normal dedi dikislerin yeriymis dikisin yeri gectikce oda azalirmis
uykusuzpanda Miraninannesi77 hicbisey yok sadece gobegim uzerine geldigi icin hava almadi okadar. Şişlikte icinde olan bisey disina cikmis bisey yok
uykusuzpanda Deleltedmom_69 ayy cok saolun hic ilgilenemedim dikis yeriyle karnim uzerine dogru geldigi icin ne hava aldirdim ne bisey surdum gerci doktor vermedi sur demedi bisey. Aklim gitti bisey olcak diye
uykusuzpanda ruveydaensar agri sızı yok Allahima şükür. Sadece gobegim uzerine geldigi icin pek hava almadi