Birprenscik Kizlar oğlum 13 aylık sma 3 kullanıyorum 8 aylikken başladık sıkıntı yoktu sadece mama da icirmiyorum çorba içiyorum muhallebi yediriyorum ama 3 günden beri kakasını yapamıyor başka mamaya mi geçsem diyorum bunu bitirip
2prnses1prens Birprenscik mamadan olabiliyor ama ek gıdaya başlamısınız xaten suyu düzenli vern birde hakiki zeytin yağlı yiyecekler verirseniz düzenee gider kayısı suyuda verebilrsiniz kendi yaptıgınız mamasınada bi miktar zeytinyağı koyabilrsiniz
2prnses1prens Birprenscik canm bebekten bebege değişiyor o bn aptamil kullanıyorm bende değiştireceğim aptamil comfortmil yadda sma ya geçecem artk hangisi yararsa