dilaratncl bebeğe göre değişiyor bence bu . Mesela ben ilk sma aldım doyurmuyormus kakasıni felan çok az yapıyordu çok ağlıyordu. Sonra Aptamil e geçtim daha duzenli kaka yapmaya başladı daha huzurlu oldu. Aptamil kimisine haz yapıyor kabız yapıyor ama bize iyi geldi