Busrasener43 Kızlar merhaba aranızda üniversiteden onaylı online tıbbi sekreterlik kursu ve sertifikası alan varmı veya alıpta iş bulabilen varmı süreç nasıl bilen varsa benide bilgilendirir misiniz
sevgidolubiranne Busrasener43 ben kursa gitmiştim ama inan ki boşa gitmişim o kadar param çöp oldu kaç yere başvurdum ama hiç geri dönüş sağlanmadı dedemin arkadaşı sağlık müdürlüğünde çalışıyordu ona söyledik o da dedi ki genelde engelli insanlara veriliyor umudumu kestim bende
bahtsizbedevii_ Busrasener43 asmlerde temizlikçi olmak istiyorsan al onun dışında özellerde çalışırsın o kadar
Alya-Sena Busrasener43 o sertifika universte onayli ama meb degl yani bosuna para vermeyin bi ise yaramaz. Ben tibbi sekreterlik kursuna gidiyorum devlete ait meb e bagli yuz yuze 5 ay olacak . Hocaya bende sordum hani direk alsam bu kadar sinavlara girip ugrasmasam diye de hoca paran cop olur bi gecerliligi yok para tuzaklari dedi.
simsimum Busrasener43 üniversite bölümünü okuyan zor iş buluyo sertifika daha sıkıntı paranı hiç çöpe atma
Alya-Sena Busrasener43 istanbuldaysanz ibb nin ismek kursu var benim kursum misal eylul de basladi mayis sonu bitecek haftada bir gun sabah 9 aksam 4 . Kurs bitince istihdam saglaniyor istersen onun haricnde eczane tip merkezi gibi yerlere de bu sertifika ile basvuru yapiliyor. Devlt hast saglk ocagi gibi yerlere 2yillik mezun arti kpss istiyorlar.
Dyldrm Busrasener43 kim şu bölümü okuduysa iş bulamadı. Torpili olan genelde özelde filan bu bölümü okumadan bile iş buluyor çokta matah aman aman bişey değil okuduğunuza değmez boşa kürek çekersiniz torpil tanıdık bir yer filan yoksa