Ben de sırtından bağlamalıyı aldım ancak bir süre kullandım bıraktım. Belki biraz daha büyüyünce kullanırız. Onun yerine kollarından giymeli muşamba gibi olan önü şekilli önlüklerdrn kullanıyorum çok memnunum. Hiç bir yeri batmıyor. Çünkü elini kolunu ağzına sürüyor haliyle üzeri de kirleniyor oioi de