Merhaba arkadaşlar. Bebeğim tam 3 aylık 15 dk rahatlıkla emerdi simdi ise bir iki gündür süt çok gelirken emiyor ağlamaya başlıyor kendini geri titiyor bnide yitiyor diğer göğsüme geçirincede aynısını yapıyor süt çok gelsin istiyor. Bu durumu yaşayan varmi nasil baş ettiniz? Süt azalacak diye korkuyorum