Lonelymom Kızlar bebeğim 4 ay bitti yenidoğan kıyafetleri küçük geliyor artık. Bebeği daha büyük olanlar varsa 2. El kıyafet arıyorum. Mevsime uygun. Alt üst takım ya da tulum tarzı
MutluAnneMutluBebe Lonelymom üstte kalsın ben kizikinkilero hep buradan sattım gönderdim oğlumunkiler var elimde yazlık ve yenidoğan @OptimusPrime hesabım askida diye burda takılıyorum 😂
premsesannesi22 Lonelymom https://www.minicity.com.tr/bebek-giyim?gclid=Cj0KCQiAz9ieBhCIARIsACB0oGJZ-RWyoL-ZnwDJEwyUtu7F8vt1nk-MGafGIG5gPokCaPEkhaHhm_8aAvalEALw_wcB
Lonelymom Bir iki tane yetmiceği için 2. El almak istedim çalışmıyorum zaten bi gelirim yok elimde olanla almak için belki dedim bebeğinin küçülenlerini uyguna vermek isteyenler vardır
Lonelymom MutluAnneMutluBebe baktım aslında ama genelde hep elbise satılıyor. Şu anda havalar soğuk elbise giydiremem
Lonelymom defmommy heralde şuan giydirebilceğim tek bi tane vardır 6 aylık olması gerek zaten bebeğim zayıf. Toplu alabilceğim olsa daha iyi olcak. Yine de çok teşekkür ederim
defmommy Lonelymom en üstteki 4 görseldeki size uygun aslında 3-6 6-9 karısık orası ve 6 aylık bir bebeğe olur benim kızım da zayıftı siz bilirsiniz tabiki dolapta daha yüksek koyuyorum 4 görsel deki toplam 8 parça ürünü 200 tl ye bırakabilirim düşünürseniz dönüş yapabilirsiniz yarın kargoya gideceğim
Lonelymom defmommy dediğim gibi yelek falan kullanamıyorum sadece uzun kollu takım lazım. O da bitek ikinci görsel bize uyuyor yine de sağolun 😊🙏🏻
Selen1234 Lonelymom içinden kız için olan renkler de var aslında sarı lacivert gibi gibi dikkatli bakın zıbınlar kullanılabilr tabi gene de siz bilirsinz ben satmak istiyorum siz de almak yardımcı olurum diye bakın dedim işiniz görülsün 🤗
missozge Yenidoğan kız bebek ürünü almak isteyen olursa dolap pcoban sayfama bakabilirler,indirim yaparım 🌸