7 aylık bebeğim var 1 bucuk senelik evliyim ilk cocugum acıkcası ilk doğumum hayal ettiğim gibi olmadı yani eşimden yana cok hayal kırıklığına uğradım cok kavgalarımız oldu suan düzeldik ama ben hala doğum vlogları izlerken fenomenlerin gözlerim doluyor benim doğumum da gergin geçti diye adetim doğumdan sonra ilk basta düzenli oluyordu bir kere gecikti 5 gün falan coraspin kullandım sonra ertesi gün oldum bu ay 7 gün gecikti 2 gün once test yaptım ama yinede hamile kalmaktan korkuyorum suan da hem sezeryan doğum yapmıstım hemde ilk doğumum da beklediğim ilgi ve desteği alamadım sizinde böyle geciiktimi doğumdan sonra ara ara gecikmeleriniz oldu mu