Evimizin şeklini anlatayım iki tane müstakil yan yana benim oturduğum ise mustakıl olan evin üst katı Wi-Fi çok çok az cekıyor akşamları ders çalışmak istiyorum kayınvalidemlerde bazen misafir vs oluyor kendı evımde çalışmak istiyorum ama Wi-Fi cekmiyor bunun bir çözümü var mı ev telefonuna bağlı olduğu için modemi kayınvalidemin evine kurduk ama yukarıda da cok çok az cekıyor bazen hiç çekmiyor