1625goktug Kızlar selam. Aptamil mama kullanıyoruz meme + mama şeklinde ilerliyoruz ama aptamil sanki bebeğime kilo aldırmıyor ya dolu dolu içer maşallah ama almıyor kilo anlamıyorum sizler hangi mamaları kullanıyorsunuz ne önerirsiniz.
1prenses1prens_ 1625goktug aslında en çok şişiren mama aptamil.. tabi kimi bebeğe yaramıyor biz bir ara eşim mama miz markette kalmadığı için aldı ama aptamil dokundu bizim bebeğe sma comfort kullanıyorum suan da