Babybus_ dünyalar tatlısı bı oğlum var yolda yürürken herkesin dikkatini çekiyor sevmeye geliyorlar reklam yüzü olacak çocuk diyorlar her zaman ama dünyanın parasini verseler saçının telini vermem. Ben onun yüzünü bir kere paylasmadim hiç bı yerde kaldı ki reklamda orda burda hayatta paylaşmam, çocuğum üzerinden para kazanmak çok çok ters bana bunun başka açıklaması yok. Herşey den önce nazardan korkarım o yüzden anlamıyorum .