Esradere42 Arkadaşlar bebeğim 2 ay 13 günlük aptamil conformil 1 kullanıyorum 2 aydır hiç Bi değişim olmadı kilosunda kilo alsın biraz toplansın diye vermişti doktor emiyor mamada içiyor mamayi değiştirmek istiyorum önerileriniz neler anneler soylermisiniz😊
Oguzhanberraselina Esradere42 canım merhaba benim bebeğim bebelac gold kullanıyor ama benim bebeğim reflü hastası A R olanını kullanıyoruz o yüzden bayağı toparladı mama sayesinde şu an bebeğim yedi aylık maşallah çok iyi gidiyor kilosu falan gelişimi ama fiyatı 450 tl daha uygun bakıyorsun S M A var arkadaşım bebeğine kullanıyor hiç kilo alamıyordu 170 tl veya 220 tl olması lazım 0-6 ay olanını kullanıyor bebeğinde 30 günlük daha baya toparladı 🥰
Oguzhanberraselina Esradere42 tabiki 0-6 ay doğduğundan beri kullanabilirsin bebeğim çok seviyor herhangi bi kabızlık ishal durumu yapmadı valla baya iyi toparladı stok yapıyorum ben malum fiyatlar çok arttı 4 günde bi kutu mama bitiyor 🥹