Hanimlar herkese merhaba
0-2 yas arasi tikanik burunlar icin bir önerim olacak. 2,5 aylik bebegim ve dogdugundan beri tikanik burnu. 48 saattir ne uyudu ne de burun kikirtisindan beni de uyuttu. En sonunda bugun sabah banyo yaptırdik ve esim bu urunu eczaneden aldi ve 3. Deneyiste suan kizim uyuyor. Alin aldirin. Burada cok post gordugun icin burun tikanikligina önermek istedim.
Serum fizyolojik de denedik hama nemlendiricisine de doktuk, tuzlu su kaynattim tum gece onu da verdik nemlendiriciye ama fayda etmedi. Zaten fizyolijikte artik oyle bir agliyor ki mumkun degil burnuna sıkmak. Bunu deneyin derim 🌺
