Deletedmom025 Kizlar Merhabalar bebegim kuvezde oldugu için elektrikli makineye sahip görüyorum sütü ama dünden beri makinenin biberonun dolma kisminda sutun nohut kadar bi top haline geldigini süt akinca yapışkan bi hal aliyo sebebi ne sizce ??
Reckless Deletedmom025 o bende de olmuştu ya net bi bilgi bulamamıştım ama ondan öncesinde mastit olmuştu zamanında bende. Süt birikip süt kanalı tıkanmış yavaş yavaş açılıyor olabilir diye düşünüyorum ben.
Reckless Deletedmom025 yani doktorluk bir durum değil ama sağma makinanızla son damlasına kadar çekin. Sağma makinaları bebeğin çekişi kadar kuvvetli olmuyor iyice sağıp bitirmek gerekiyo. Hatta sağarken bi yandan elinizle yukarıdan göğüs ucuna doğru masaj yapabilirsiniz demişti doktor bana Tabi gene bi doktorunuza danışın hastaneye gidip geliyorsanız yinede. Yapabileceğiniz başka bir şey vardır belki..