Elifin-annesi Doğum yaptigima 8 ay oluyor ve hala adet olmadim bu yüzden kendimi balon gibi şişmiş hissediyorum😭 doktora gitsem adet söktürücü falan verirmi var mi aranizda ayni durumu yaşayan? Ilk dogumumda 3 ay sonra adet görmüştüm..
Ozlem2904 Elifin-annesi yaklaşık 13aylik oğlum halen olmadım. 18 aya kadar normal diyolar o zamana kadar olmazsam gidecem. Ara ara bende sisiyorum ama çok sürmüyor
Ozlem2904 Elifin-annesi 3gun sonra gitmiştim Dr rahim toparlamaya başlamış gayet iyi dedi dikislerjmede baktı o kadar
2cicekefe 15 aylık oglum var ve daha adet görmüyorum 2 ay önce gittim doktora bir hap verdi bunu ic olur dedi ama olmadim daha
Oslem38 Bence sende bekleme ben biraz geciktirdim uzgunum suan belki bir ilac verirdi dr diger dogumumda boyle olmamisti bu cok uzun surdu ve halada surecek gibi😃