Merhaba anneler ben bebeğim doğduktan sonra relaktaz kullanmaya başladım laktoz int. Karşı belli bir süre sonra bıraktım çünkü çok emiyordu çabuk bitiyordu bide gerek yok damlalara diye düşündüm. Bi iki aydan beri sıkıntı arttı yaşıyoruz araştırmalarıma göre laktoz int.(6 aylık olacağız) tekrar relaktaz başlayacağım işe yarıyor mu ne kadar sürede yarıyor nasıl kullanıyorsunuz ? (Önceden düşünemedim çok ağlama krizleri olmadığı için hata yaptım ihtimal vermedim ama başka neden göremiyprum )