Oglum 4 aya yeni girdi dunden beri ara ara Öksürugu var bide dun evimizde degildik uyuyamadi hic bi saat boyunca ağladı sesi de kısılmış burun akıntısı da var hastane cocuk dolu goturmekren korkuyorum daha once hastanede yatirdik tekrar o acıyı cektirmek istemiyorum. Evde yapabilecegim bisey var mi