NisaEla 3. Ve 5. Aylarsa yapılan bir özel aşı. Tabiki aşı %100 korumuyor ama daha kolay atlatır demişti doktorum. Ilk dozunu geçen ay yaptırdık obur ay da 2 dozu yapılacak . Ağızdan verilen bir asi zaten. Ateş , huzursuzluk vs yapmadı diğer aşılar gibi